TEKNOFEST 2020 Birincilerinden Vali Çeber’e Ziyaret

Rize Valisi Kemal Çeber, TEKNOFEST 2020’de İnsansız Sualtı Sistemleri Yarışmasında 1. olan Hasan Kemal Yardımcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin Goshawk Side takımı kabul etti.

Vali Çeber, Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı ve T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın öncülüğünde, Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketleri, kamu, medya kuruluşları ve üniversitelerinin destekleriyle 24-27 Eylül tarihleri arasında Gaziantep’te düzenlenen dünyanın en büyük Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali TEKNOFEST 2020’de İnsansız Sualtı Sistemleri Yarışmasında Türkiye 1. olan Hasan Kemal Yardımcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin Goshawk Side (Atmaca Tarafı) takımı makamında kabul etti.

Danışman öğretmen Murat Korkut, öğrenciler Ahmet Yiğit Cihan, Rıdvan Can Saruhan, Ergün Anıl Aydın’dan oluşan Hasan Kemal Yardımcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin Goshawk Side takımına gerçekleştirmiş oldukları ziyarette, İl Milli Eğitim Müdürü Engin Emen ve Okul Müdürü Vedat Mazgal eşlik etti.

Vali Çeber, ziyarette öğrencilerle tek tek sohbet ederek, TEKNOFEST 2020 de Türkiye 1.liği getiren çalışmaları hakkında bilgi aldı.

“Sizlerle Gurur Duyuyoruz”

Vali Çeber, Hasan Kemal Yardımcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin Goshawk Side takımının elde ettiği başarı Rize adına büyük gurur kaynağı olduğunu vurgulayarak; “ Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin bu başarının elde edilmesinde büyük emek sarf ettiklerini görmekteyiz. Yapmış oldukları başarılı çalışma ve emeklerin karşılığı olarak TEKNOFEST 2020 de Türkiye birinciliği elde ettiler.

Öğrencilerimizin elde ettiği bu başarı gelecek adına bizlere umut vermekte ve onların her başarısı bizleri daha da gururlandırmakta. Böyle büyük bir organizasyonda Türkiye 1.si olan Hasan Kemal Yardımcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin Goshawk Side takımı öğrencilerine, onlara destek olan öğretmelerine, Milli Eğitim Müdürümüze ve okul müdürümüze bizlere bu gururu yaşattıkları için teşekkür ediyorum. “ ifadelerini kullandı.

 

%d blogcu bunu beğendi: